۱۳۹۴ فروردین ۳۰, یکشنبه

سرزمين وحى و مهد اسلام محل تجاوز به زائران نوجوان!




در تمام مذاهب و كشورهاى دنيا تجاوز به كودكان منفور و ناپسند نشان داده مى شود ودر صورت وقوع شديدترين احكام قضائى براى مرتكبين صادر ميگردد ، هنوز زمان زيادى از تجاوز كودكان دانش آموز در ايران نگذشته است  كه اين بار صداى شوم تجاوز از سرزمين وحى بقول مسلمانان و مهد اسلام بلند شده است، بسیار جای حیرت وتعجب است که در جاییکه مسلمانان به حج رفته می گویند هیچ گونه تخلف وجرمی صورت نمی گیرد؛ شنیده بودم که وقتی صدای اذان بلند میشود همه بسوی مساجد میروند و کسبه مغازه هایشان نمی بندند و چفت و بست وقفل نیازی نیست، چون احدی دزدی نمی کند؛ ولی حالا میشنویم که در فرودگاه همان سرزمین موعود و مهد اسلام به دو نوجوان ایرانی تجاوز میشود. یعنی مامورین عربستانی فرودگاه بخوبی ذات پلید و کثیف شیوخ عرب ومدعیان مذهب وآخوندهای منفعت طلب را به کل دنیا نشان دادند ؛ لعنت و نفرین بر این همه زشتی و آلودگی .

حالا اگر از پدر و مادرى كه  بر أساس تفكر متحجر و مذهبى اسلامى كودكشان را به سفر حج مى برند تا برچسب حاجى را از كودكى به اسمش اضافه كنند كه برخلاف اين توهم افتخار أميز در حال حاضر دستاوردى جز كودك مورد تجاوز جنسى واقع شده چيزى  ندارند بگذريم ،
 چگونه مى توان از كسانى كه در همسايگى بقول خودشان خانه خدا بدنيا امده و رشد كرده اند و هر ساله ميلياردها دلار به سبب امدن مسلمان كوتاه فكر به جيب ميزنند وهرروز بر حجم شکم بدترکیب شان اضافه میگردد ودر نهايت اين عمل شنيع تجاوز به كودك را مرتكب مى شوند گذشت ؟
 مقصر اصلى اين اتفاق و هزاران جنايت مشابه حاكمان و اربابان دينى هستند كه مردم بيچاره مسلمان ايرانى را تشويق به رفتن حج مى كنند ، ايرانى كه در بدترين شرايط اقتصادى و فقر بسر ميبرد و تعداد زيادى ازمردم بدليل همين فقر و ندارى مجبور به تن فروشى و بسيارى ديگر از بدبختى ها میشوند؛ از افتخارات پوچ مردمش رفتن به مكه و حاجى شدن مى باشد ، سفرى كه بجز ريخت و پاش وپر كردن جيب  شيوخ عرب دستاوردى ندارد چرا بايد افتخار محسوب شود ؟
قطعاً به این دلیل که  تنور مذهبيون و حاكمان دينى فقط با همين اعمال گرم نگه داشته ميشود وپرداختن به اعمال مذهبی شبیه حج تزریق خون به کالبدشان می باشد.
و اما بايد به حال ملت ايران اسلامزده هم حسرت خورد که در جائی بدنبال خدا میگردند که جز هزینه گزاف واعمالی مثل توهین و تحقیر و حالا هم تجاوز به نوجوانان چیزی گیرشان نمی آید.
به اميد روزى كه اين چهارضلعى شوم در عربستان بر سر مالكان و منفعت طلبان اسلامى خراب شود و ما شاهد اتفاقات وحشتناكى چون تجاوزبه زنان و كودكان در این سرزمين منفور و لعنت شده نباشيم و به اميد نابودى آخوند هاى فرصت طلب و دروغگو در ايران
رها کن هموطن حج را رها کن
رها کن این همه جهل و خمودی
حمایت کم کن از شیخ سعودی
خدا در کعبه ی تازی نباشد  (مصطفی بادکوبه ای)


شاهین کاظمی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر