۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

جنايات گری خلافت اسلامى ( داعش)




محمد سودانى وزير حقوق بشر عراق در نشستى ضمن وحشيانه خواندن اقدامات نيروهاى گروه خلافت اسلامى ، اين گروه را خطرى براى كشورش و تمام دنيا خواند. بنا به گزارش سازمان ملل تنها در ماه اوت دست كم هزارو چهارصد و بيست نفر در عراق كشته شده اند .
خبر فروش زنان توسط داعش تازه نسيت و از زمان ظهور اين جريان بارها اخبار پراكنده اى درباره به اسارت گرفتن و فروش زنان در نقاطى از سوريه و عراق توسط فعالان زنان در رسانه ها و در حاشيه رويدادهاى نظامى در عراق و سوريه قرار گرفته ، و صداى سازمان هاى مدافع حقوق بشر و جوامع فمنيستى نتوانسته واكنش افكار بين المللى را نسبت به موضوع ، به برده گرفتن و فروش زنان را جلب كند. فروش زنان توسط داعش به عنوان غنائم جنگى و خبر وجود بازار برده فروشى و زنان اسير براى بيشتر مردم جهان و حتى بخشى از مردم عراق هنوز باور كردنى نيست و نمى توانند بپذيرند در شرايط امروز جهان چنين واقعه اى ممكن است روى دهد . امارهاى رسمى تعداد افراد ربوده شده را بيش از پانصد نفر اعلام كرده اند، اما منابع مى گويند تعداد دستگير شده ها بسيار بيشتر از اينهاست . به گزارش خبر گزارى فرانسه سازمان ديده بان حقوق بشر سوريه مى گويد اطمينان دارد كه دولت اسلامى دست كم ٢٧ زن ايزدى را به مبلغ حدودا هر كدام ١٠٠٠ دلار به شبهه نظاميان گروه خود فروخته است.
ديده بان حقوق بشر سوريه فروش زنان ايزدى را تا كنون در حلب و رقه و حسكه ثبت كرده كه بيش از ٣٠٠ زن و دختر مى باشند ، انها اعلام كرده بودند حدف از اين آدم رباييها فروش زنان به شكل ازدواج است . برخى از ساكنان مجتمع خانك در شهر دهوك واقع در شمال عراق اعلام كردند كه گروه داعش بيش از ٢٠٠٠ دختر ايزدى را ربوده و اقدام و فروش برخى از انها نموده است . سخن گوى حلال احمر عراق در بيانيه اى تأكيد كرد عناصر داعش دهها نفر از خانواده ها و قوميت هاى تركمن ، ايزدى و مسيحى را در فرودگاه تلعفر به اسارت گرفتند و سپس همه مردان انان را به قتل رساندند و زنان ايزدى و مسيحى را به عنوان كنيز در يكى از بازارها به فروش گذاشتند .
اينها همه درصد كمى هستند از فجايع ضد انسانى ، كه إسلاميون و مسلمانان و أديان ،همواره زن ستيزى خود را به طرق گوناگون به إثبات رسانده اند . گرچه جنايات گروه خلافت اسلامى همواره محكوم هستند اما بايد نوك پيكان را بنگريم كه انها تمامى دستورات الله ، محمد و قران را اجرا مى نمايند و تمامى جنايات انها قبلا به صورت اشكار توسط محمد اجرا شده است و در قرانشان نيز برخى از انها ثبت گرديده .
نابود باد تمامى جريانهاى افراطى و مذهبى و به اميد آزادى و آگاهى تمامى انسانها از يوغ اسارت، جهل و خرافه پرستى و تحجر .

اكو رضائى

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر