۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

فراخوان به ارگانهای حقوق بشری و مدافعان حقوق زنان برای آزادی سریع او




با سلامی دیگر به همنوعان عزیزم  در جای جای جهان که هر روز باید شاهد اذیت و آزار و به بند کشیدن زنان آزادیخواه  ایران که هیچ  گناهی ندارند و فقط بخاطر احقاق حقوق انسانی و برحق ملت مظلوم ایران مورد اهانت و اتهامهای دروغین و کذب مورد شکنجه قرار میگیرندو این بار درد و دلم در باره شیرزن ایرانی خانم نرگس محمدی عزیزمان میباشد که برای نجاتشان هر کاری از دستمان برمیآید انجام دهیم.

خانم نرگس محمدی، فعال حقوق‌بشر از روز دوشنبه 28اردیبهشت، در اعتراض به محرومیت از برخورداری از رسیدگیهای درمانی و داروهای مورد نیازش دست به اعتصاب‌غذا زده است. محرومیت از داروهایی که بنا بر تجویز پزشک به‌طور روزانه باید استفاده کند، موجب وخامت حال وی شده است. روز گذشته نوسان شدید قلب و تپش قلب وی به حدی بود که همبندانش شش بار او را به بهداری اوین بردند، اما دژخیمان هم‌چنان از تحویل دادن داروهای ضروری او خودداری می‌کنند.
نرگس محمدی در روز 15اردیبهشت به‌طور غیرقانونی و بدون ارائه هیچ‌گونه حکم قضایی توسط عوامل اطلاعاتی رژیم در خانه‌اش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. دژخیمان هنگام ورود خانم محمدی به بند، داروهای او را گرفتند. شکنجه‌گران به‌منظور اعمال فشار بیشتر، طی دو هفته‌یی که از بازداشت وی می‌گذرد به‌رغم وخامت حالش و مراجعات مکرر وی به بهداری اوین هم‌چنان او را از رسیدگیهای درمانی مورد نیازش محروم کرده‌اند. دو سردژخیم اوین به نامهای نصیری‌پور و حمیدی او را تهدید کرده‌اند که به‌خاطر اعتراضاتی که در حمایت از وی صورت گرفته، حکم سنگینی علیه او صادر خواهند کرد.
او که مادر دو فرزند است، نخستین بار در خرداد ۸۹، بازداشت و به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» و «تبلیغ علیه نظام» به شش سال حبس محکوم شد. اما بر اثر شکنجه و شرایط وخیم زندانهای رژیم، در دوران بازجویی دچار بیماری اعصاب و فلج عضلانی شد و به‌دنبال آن، به‌خاطر وخامت حالش با حکم «عدم تحمل کیفر» با وثیقه سنگین از زندان آزاد شد.
تجلیل از خانواده‌های زندانیان سیاسی، شرکت و سخنرانی در مراسم گرامیداشت ستار بهشتی، کارگر وبلاگ نویس که در زیر شکنجه به‌شهادت رسید، و اعتراض علیه اسیدپاشی به دختران، فعالیت برای توقف حکم اعدام، دفاع از زندانیان اقلیتهای قومی و مذهبی از جمله فعالیتهای خانم محمدی است که خشم فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران را برانگیخته و درصدد است با هرچه قطورتر کردن پرونده وی، اعمال فشار بر او را شدت بخشد.

www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=23699

www.irannewsonline.com

.www.roozonline.com/persian/news/newsitem2/article/-8772d72a4a.html

همنوعان بشردوست و آزادیخواهم سکوت و تامل بیش از این جایز نیست
بیایید صدای مظلومیت انسانهایی را که به ناحق در زندانهای مخوف بیدادگران اسیرند به گوش تمامی مردم دنیا برسانیم
بی تفاوتی و از دور نظاره گر بودن خیانت است به خون شهیدان سالهای اخیر و زندانیانی که هر گونه شکنجه ای را برای آزادی ایران و ایرانی به جان میخرند.


مرضیه آدمی فعال حقوق بشر و مدافع حقوق زنان و مربی فرادرمانی

ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره سی و ششم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر