۱۳۹۴ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

زنان و حكومت هاي اسلامي مذهبي



در حكومتهاي مذهبي بخصوص حكومت هاي إسلامي زنان در رده چندم قرار گرفته اند حتي از كمترين حقوق اوليه انساني نيز برخوردار نيستند .
حكومتهاي مذهبي مخصوصا حكومت ديكتاتوري ايران چنان زنان را در قفس سنت و مذهب قرار داده اند كه حتي خانواده ها را عليه زنها برپا كرده است متاسفانه امروزه از مرگها و خشونت هاي ناموسي عليه زنان كمتر سخن گفتم مي شرد در صورتي كه حكومت ديكتاتور مذهبي ايران بصورت كاملا عامرانه ميلياردها صرف اين نوع خشونت عليه زنان كرده است تا بتواند زنان را در خانواده مهار كنند و بتوانند قوانين وحشي و ضد زن را در جامعه براحتي پياده كنند.
حكومت مردسالار جمهوري إسلامي برادر و پدر را بهترين مهار كننده و همدست و شريك خود مي كنند 
روزانه در بين زنان و دختران در ايران مي توان به وضوح اين موضوع را مشاهده كرده و ديد كه زنان علاوه بر مبارزه عليه قوانين وحشي اسلامي بايد عليه سنت و تفكرات عقب افتاده وحشي و مردسالارانه مبارزه كنند . اما اين حكومت هر چقدر هزينه كند باز هم زنان ايران را نمي تواند مهار كند .زنان مدرن ايران كه روزانه با مدياهاي اجتماعي به روز هستند با پوشش و لباس وآرايش خود  سي وپنج سال است كه حكومت را به ستوه آورده اند و از هر سوراخ و آبراهه اي براي گريز و فرار از قفس سنت و مذهب حكومت وحشي ايران استفاده كرده اند .
اين حكومت به خوبي مي داند كه روزي زنان جامعه با استقامت و مقاومت همچنان سرنگونش مي كنند و خاكسترش را به باد مي سپارند كه ديگر خيال شوم حكومت ديكتاتوري ومذهبي به سر هيچ كس نزند 
به اميد روزهاي طلايي براي زنان ايران و جهان استوار مي ا يستيم و براي دست يافتن به حقوق حقيقي زنان مبارزه مي كنيم .

زنده باد آزادي
 فرشته نظام آبادي

ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره سی و هشتم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر