۱۳۹۴ مهر ۲۲, چهارشنبه

چگونه درغالب احکام دادگاههای فرمایشی در واقع اعدام وحذف فیزیکی مخالفان در دستور کار حاکمان اسلامی ایران قرار دارد ؟


زمانی که فعالین و مبارزان سیاسی دستگیر می شوند معمولا در دنیای امروز که جهان به دهکده کوچکی از جهت اطلاع رسانی وانتشار خبر تبدیل شده خیلی سریع فعالین سیاسی وهمرزمان فرد گرفتار دست بکار شده واخبار مربوط به دستگیری ؛محاکمه و نحوه تحمل کیفر ناحق که بعضا اخبار منتشره خود رژیم به افشاگری جنایت کمک کرده ودر مقابل این اطلاع رسانی عکس العمل بین المللی سران دستگاه قضا وحاکمان اسلامی را به وحشت انداخته و مدتی دست از سر زندانی برداشته تا اوضاع آرام گردد.
اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و حذف فیزیکی در زندان کلید خورده و در خفا در حال انجام هست و باعث تعجب اینکه گاهی این جنایت توسط خود فرد زندانی سیاسی کاملا درک شده و بارها تذکر داده شده و می شود .
در آخرین مورد که رد خون مبارز خستگی ناپذیروفعال کارگری شاهرخ زمانی بر دامان حکومت ننگین و آدمکش جمهوری اسلامی جاودانه شد تا هر زمانی با دیدن این خون به ناحق ریخته شده رسوائی دو چندان گریبان جلادان را گرفته تا روز محاکمه و جواب برسد .
شاهرخ زمانی مستقیما اشاره کرده بود که عوامل رژیم سعی بر حذف فیریکی وکمر به قتلش بستن و تمام مسئولیت مرگ خود را متوجه رهبران خودکامه ایران دانسته بود که به حق چنین هست و روزی فرا خواهد رسید که قضات ؛حاکمان دینی و سیاسی ایران در پیشگاه یک دادگاه صالح و مردمی محاکمه و مجازات گردند.
شاهرخ زمانی اگر بطور فیزیکی حذف شد اما راه شاهرخ و اهداف مبارزاتیش درخشانتر از پیش در مقابل فعالین جنبش گارگری و مدافعان ایجاد تشکلات کارگری نمایان است و شاهرخ زمانی اسطوره مبارزاتی و جاودان این جنبش خواهد بود .
با تجربه تلخ مرگ شاهرخ زمانی ما باید هوشیارتر از گذشته پی گیر واطلاع رسان اخبار مربوط به زندانیان سیاسی باشیم و بدانیم و آگاه باشیم که جانشان در معرض خطر میباشد و ذیکتاتور خون آشام را باکی نیست که هر روز مثل شاهرخی را از جمع مبارزان سیاسی کم کند وچه بسا با افشا گری و تجمعات و اطلاع رسانی بتوانیم کمک کوچکی باشیم به عزیزان در بند ؛ به امید شکسته شدن درب های آهنی زندانها و نابودی ظلم و جور و ستم در تمام جوامع دنیا .


شاهین کاظمی

ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره سی و نهم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر