۱۳۹۵ فروردین ۲۰, جمعه

نظر شما در مورد 8 مارس روز جهانی زن چیست؟ - مرضیه آدمی


من یک زن هستم، زنی که فریاد خاموش زنان را اعماق تاریخ در سینه دارد. زنانی که جنس دوم شمرده می شوند، و در بسیاری از نقاط جهان برایشان ارزش و اعتباری قائل نیستند، زنانی که در جنگها به غنیمت گرفته میشوند و حتی در قرن بیست و یک در بازار برده فروان که داعشیانی ساخته و پرداخته اند، بفروش میرسند . زنانی که در بسیاری از نقاط جهان حق انتخاب ندارند، نه برای اجتماعشان و نه برای زندگی شخصی خودشان. 

من زنی هستم که صدای رنج کشیدن دختران معصومی را که در معرض تجاوز قرارمیگیرند، و صدای برحق و عدالت جویشان را در دفاع از خود را کسی نمیشنود .با گوشت و پوست خود حس کرده و میکنم. من یک مادرم و وقتی این اتفاقات ناگوار را میبینم، احساس میکنم که شاید فرزند خودم جای اینها بود. 

من بعنوان یک زن تا گرفتن آزادی همنوعانم ساکت نخواهم نشست. 

8مارس روز جهانی زن بر شما مبارک باد. 

مرضیه آدمی


ماهنامه رهایی زن سری سوم شماره چهل و چهارم





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر