۱۳۹۵ فروردین ۲۰, جمعه

درخواست و یاداوری یک مساله اضطراری


چند ماه پیش مطلبی تحت عنوان ( خانم منیژه صادقی مستحق پناهندگی ) توسط ئاوات صادقی در فیس بوک نصب شد که ضمیمه آن لیست درخواست جمع آوری امضا بود . جهت تسریع کیس پناهندگی انها باید 1000 امضا حمایتی به دفترکمیساریای پناهندگی در انکار ارصال شود تا عکس العمل اضطراری جهت رسیدگی مساله پناهندگی این خانواده صورت گیرد . این مطلب وسیعا بردیوارهای متعددی بارتکثیرشد و با گذشت بیش از دو ماه متاسفانه تاکنون لسیت فوق به هدف خود نرسیده و این در حالیست که تعداد ما رفقا ی قدیم تشکیلات کومه له بیشتر از این عدد است .

حالیست که تعداد ما رفقا ی قدیم تشکیلات کومه له بیشتر از این عدد است . 

منیژه صادقی از خانواده ی سیاسی و خوشنام و از فعالین سیاسی و اجتماعی دفاع از حقوق کودکان ، زنان و کارگران بوده که به شیوه های مختلف توسط ج . اسلامی مورد اذیت و آزارو تهدید و تحقیر و حتی منع کسب و کارشده و نهایتا در زندان بر اثر شکنجه های وحشیانه دچار نقص عضوو بیماریهای مزمن شده که سلامتیش را در مخاطره جدی قرار داده است . با تهدیدهای مکرر از سوی رژیم ناچار از ترک ایران می شود و خانواده اش را بهمراه کودکی شیرخوار که به گفته خودشان راه رفتن را در زندان اموخته است در شرایط زیستی بسیار بدی در ترکیه بسر می برند .
با شرح حالی که رفت گرچه منیژه و عزیزانش از ایران خارج شده اند اما فقط یک قدم از تهدیدهای ج . اسلامی فاصله گرفته اند که با در نظرگرفتن خطر دیپورت انها به ایران سرنوشت وحشتناکی در انتظارشان است و بنا براین پرونده این خانواده جدیت بیشتر همه ما را می طلبد .
درک این ضرورت با امضای ما معنا می یابد و اگر امضای ما وضعیت نابسامان این خانواده را تغییر می دهد تقاضای ما از رفقای عزیزیکه تا کنون بهر دلیل به این امر خطیر نپرداخته اند اینست که با امضا و حمایت خود از این مساله انسانی خالق امیدواری ، تقویت روحی و ارامش فکری این خانواده عزیز که در زندانهای رژیم ج . اسلامی لطمه خورده اند باشیم .
لطفا با امضای لیست درخواستی ئاوات صادقی به این همرزمان جهت رهائی کمک کنیم . 
1 – پرویز راستگو
2 – جلال محمدی

لينک پتيشن



ماهنامه رهایی زن سری سوم شماره چهل و چهارم






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر