۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

صفحه خبری

ضرب و شتم آتنا دائمی و گلرخ ایرایی و انتقال به زندان قرچک 
 ‏بنابر اخبار رسیده به کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، امروز پنج شنبه ۵ بهمن ماه ۹۶ ، اتنا وگلرخ با دستور دادستانی و رییس بند دو الف بعد از ضرب وشتم توسط ماموران دو الف به قرچک منتقل شدند.این انتقال بدنبال طرح شکایت آفرین چیت ساز که از اصلاح طلبان است، علیه آتنادائمی و طرح تشکیل پرونده جدید میباشد.
این خبر همچنین حاوی خبری مبنی بر ضرب و شتم و آزار فیزیکی و روحی آتنا دائمی و گلرخ ایرایی توسط چهار مرد با لباس شخصی و اسلحه بمدت دو ساعت در بند دو الف میباشد.
در همین راستا سهیل عربی و آرش صادقی در اعتراض به ضرب و شتم آتنا و گلرخ و در خواست برگشت آنها به زندان اوین  دست به اعتصاب غذا زده اند.

 دختر خیابان انقلاب کیست؟
نام دختر خیابان انقلاب «ویدا موحد» است.او زنی ۳۱ ساله است و یک دختر ۱۹ ماهه دارد او به دلیل اعتراضش به حجاب اجباری هم‌اکنون زندانی است.
صدای او باشیم!






رونده سعید طوسی که به اتهام آزار جنسی شاگردان خرود چرنردی پریرش در فضرای مجازی جنجالی شده بود باالخره به پایان خود رسید و رای دادگاه تجدید نظر صرادر شد  




 ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر مدرسه
مدیر مدرسه «شهید سعد الله فاریابی» جیرفت در اقدامی عجیب یک دانش‌آموز پایه هشتم را مورد ضرب و شتم قرار داد طوری که دماغ و دندان دانش‌آموز شکسته و روانه ی بیمارستان شده است ! 







نسخه پی دی اف



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر