۱۳۹۴ آذر ۳, سه‌شنبه

سنکساردختر بنام رخشانه در افغانستان - ماریا یوسفزی

 جنایت بزرگ دیگر به حق زن  افغان  ! اینبار باز مردم نادان  زن ستیز بنیادگرا دختر جوان ۱۹ ساله بنام رخشانه  را در ولایت غور افغانستان به جرم دوست داشتن ( زنا ) در محکمه صحرایی سنکسار کردند.فرهنگ زن کشی و آیین خشونت ورزی در خون و پوست این مردم مریض رخنه کرده است. این گونه افراد توانایی خودنمایی و اثبات خود را به شکل مصلحانه و شرافتمندانه ندارند. خشونت کردن و حذف ضعفا تنها گزینه ای است که می توانند از طریق آن خودشان را تظاهر بدارند
 پر پر شدن جان رخشانه یکی از این بی پناهان و پابرهنگان است که قربانی شده است. این سایه ی سیاه بالای سر هرکدام از ما و شما ایستاده است. و ممکن است قربانی بعدی من باشم و بعد از من نوبت تو برسد. سکوت در برابر این جنایات ذلت است  ما باید خاموش نباشیم نظاره این وحشت  مردان وحشی را نکنیم که گرد یک زن جمع شوند با دست های کثیف خود طرف  اون سنگ پرتاب کنند مثل سر گذشت رخشانه که وحشی ها ایستاده و به این دختر جوان سنگ پرتاب کردند که صدای ضجه‌های این دختر جوان تا پای مرگ باربار شنیده می‌شد صدای این دختر نامراد قلب هر انسان با وجدان را پاره میکرد اما این وحشی زن ستیز لذت می بردند گویا از بار گناه های شان کاسته میشد ؟ جای شرم وننگ است به مردان که مثل فرخنده ورخشانه خواهر ویا مادر ندارند ؟ ایا این بی ناموسی ناموس وغیریت ومردانگی می نامند ؟؟ نفرین وهزار نفرین به دولتمندان بی شعور ما که هنوز هم با سخنان عوام فریبانه خود مردم را مهره استعمارواستثمار غرب وشرق میکنند .

این سنگسار در منطقه‌ی غلمین در ولایت غور افغانستان و در ۴۰ کیلومتری فیروزکوه، مرکز این ولایت رخ داد. واقعا درد مردم ما تمام شدنی نیست تا که این دولت پوشالی مزدور باشد نه زن افغان ونه مرد ان ارام میباشد .در اخر میگویم .

زنده باد ازادی - زنده باد همبستگی زنان در سرتاسر جهان
با عرض حرمت ( ماریا یوسفزی  )

ماهنامه رهایی زن سری سوم شماره چهلم
                                                                                       




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر