۱۴۰۰ اسفند ۲, دوشنبه

در زندان های مخوف جنرال مبین و انس حقانی خروس تخم می‌دهد


آنچه در  ویدئو نشر شده توسط وزارت داخله امارت  است،  یک کلمه شنیده نمی‌شود  که این زنان را بتواند گناهکار جلوه دهد.

آنها گفتند که اعتراض کرده اند و دوستانی از خارج کشور مشوق آنها بوده  و حمایت شان کرده اند.

بله ما همه حامیان شجاعت آنها بودیم و هستیم. ما همه زنان روی زمین از همدیگر حمایت و پشتبانی میکنیم . کمپاین #stand with women in Afghanistan که توسط صدها زن و مرد خارج و داخل اجرا شد دال بر ادعای ماست .

سراحترام فرود می آوریم برای عزیزان‌مان که در چنگال طالب سخنانی را تحت فشار و با هدف مشخصی که امارت اسلامی به


زور از آنها خواسته‌اند،‌ بیان کردند.

تالبان باید بدانند؛ رابطه ناگسستنی بین زنان افغانستان‌وجود دارد و شما نمی توانید با انتشار یک ویدیو که به خیال خود اعتراف گرفته‌اید، پیوند بین زنان را که برای احقاق حقوق شرعی و قانونی‌شان مبارزه می‌کردند‌؛ برهم زنید!

چهره های رنگ‌پریده، وحشت زده همراه با مردمکهای‌لرزان که نشان می دهد، این زنان مبارز به لحاظ روحی تا چه اندازه ترسیده و نگران بوده‌اند؛آنهم نسبت به سرنوشت بعدی‌شان در طی زمانیکه در چنگال طا‌‌‌‌‌‌لبان‌اند.

همه میدانید‌‌؛‌‌ این زنان با طالب روبرو شده‌اند، گروه غدار انسان کشی که سالها فقط با سایه انتحار‌ وانفجار خود، ترس و وحشت را بر ملت افغانستان ایجاد کرده بودند‌ که‌ با بازگشت‌ شان گرسنگی ،فقر و بیچاره گی نیز بر دسترخوان این ملت اضافه شد. این گروه هر روز خود بر خونخواری و اینکه بیشترین انتحاری در جهان را انجام داده اند، با کشتار بی دریغ مردان جوان به نام عسکر و مامور جمهوریت ، با تلاشی های بی اصول و قواعد خانه های مردم و گشتن دنبال اسناد و راز های خصوصی انها، حمایت از فاشیزم قومی و صدور احکام افراطی دینی علیه زنان، گواهی داده به جهان نمایش میدهند چقدر وحشتناک و قابل ترس اند !

امارت بی مجوز رسمی زنان را اختطاف میکند، بی دلیل شکنجه میکند و بی ارتباط با وکیل و خانواده نگه‌دارد در حالیکه از این همه انکار میکند .

 لذا هر گونه سخن گفتن‌این زنان و حتی اتهام زدن‌شان بر همسنگران‌شان، آنهم برای نجات از مهلکه و رهایی‌از زیر بار شکنجه روحی طا‌‌‌‌‌‌‌‌لبان، قابل درک و فهم است.

 سخنی برای طالب کم عقل :

اینکه عملکرد زنان معترض بدون شک جانشان را به خطر می انداخت و دادخواهی برای نجات شان هم جریان داشت و دارد هم واقعیت است.

اینکه حقیقت مبارزه زنان را با اینکه زنان و گروه های طرفدار منافع ملی کشور  رفتار و ارتباط خوبی با همدیگر  داشته اند ، زیر سوال ببریم خنده دار است.چون این وظیفه ملت آگاه و مسؤل است که حامی زنان و دختران خود باشند و آرام در زیر مرکز گرمی های اروپا و امریکا نخوابند !

بله زنان و مردان تبعید شده در دیار هجرت به گیر مانده ها از نان فرزند و دسترخوان خود جدا کرده کمک میفرستند، از پنج ماه به این‌سو هیچ کدام خواب و آرام ندارند و چشمان هیچ افغانی بی اشک نیست..

هیچ کدام از زنان معترض در ویدئو نگفتند که به زور اعتراض کرده اند یا اعتراضشان در راه غلط بود.

هیچ کدام از صداهایی که ثبت کرده بودند تحریک کننده و اجباری بودن اعتراضات را  نشان نمی داد. چه بسا صدای که به نام سیما ثمر ضمیمه ساخته شده نشان می‌دهد زنی مادر وار به دخترانش دلداری می‌دهد و از شان میخواهد متحد باشند و بدون چادری سرکار و تحصیل شان بروند و نترسند !

این خفت تاریخی دیگر امارت است  بر سرنوشت زنان قهرمان ما که زیر سایه  شان احساس  گیر مانده گی میکنند،  اینگونه با چرندیات بی اساس و نشریات بی محتوا به عنوان مدعیان یک دولت که کمر امریکا و اروپا را شکسته ،عوض همسویی و انتقاد پذیری از زنان و کودکان مملکت ، اول بی‌ناموسانه زنان و کودکان را اختطاف و اسیر می‌برند بعد زیر شکنجه و تهدید از آنها  افواه  در دهان های نامحرم مردان جاهل و زنان روسپی فکر انداخته، حیثیت خود و مملکت چهل ملیونی را ویران تر میکنند

از نظر امارت  حتی نجات جان زنان و کودکان  گناه و خطاست !!

نشر این ویدئو دو سوال مهم خلق میکند :

۱- چرا چهل زن و کودک دست به هر کاری زده تا بتواند خاک تحت حاکمیت تان را ترک کنند ؟

ایا مثل پیغمبر نا راض از حضور جاهلین شده اند ؟

یا مثل مولای بلخ نا امید از جهل مرکب شما ؟؟

۲- دروغگو حافظه ندارد، مگر همین شما نبودید که گفتید دختران نزد شما نیست و آنها توسط کسانی دیگری اختطاف شده ؟ حال چطور اعترافات آنها از شکنجه گاه های شما بیرون آمده از آدرس تلویزیون تان پخش شد؟

هجرت و اعتراض علامت آشکار خلا ها و نداشته های بزرگ ارزشی، اخلاقی و مادی در نظام تان را نشان می‌دهد!

تنها این چهل زن نیستند که می‌خواهند دست به هجرت بزنند ، کل ملت آرزو ی رفتن از آن سرزمین و بیرون شدن از سلطه ی شما را دارد !!

اعتراض نشانه حاکمیت غیر عادل در آن سرزمین ست، اعتراض مردم مستقیمن متناسب ست با بی عدالتی های اجتماعی سرزمین شان ، ظهور زنان معترض نشانه جریانات  بی عدالتی جنسیتی در آن خاک است!

با نشر این ویدئو ها ، مخصوصن که صحنه های از اعترافات چون میل به هجرت و یا ادمهای که از مایل ها فاصله بهم دیگر یاری و همیاری میکنند جز تف برگشته بر صورت پر پشم خود تان نیست .

مشاورین تان ادمهای کم سوادی اند با این گونه نظر دادن های که جز خورد کردن خودتان بازتابی ندارد!

بار دیگر  ویدئوی تقلب کنید که در آن نشان دهید حتا دیوه پتنگ و یا شکریه افغان ،کریم سیرت یا داکتر فترت پاسپورت های خارجی شان را پاره کرده و قصد آمدن به وطن و خدمت با امارت  دارند! یا ویدئو زنان باسواد و تحصیل یافته ی از زنان کابل و بلخ و هرات که در حال بوسیدن منار های مدارس  تان اند و بقیه را تشویق به بازگشت میکنند، تا سود رسانه یی تان شود !

و آخرین سخن برای دختران معترض ما:

در جنگ نان و حلوا تقسیم نمیکنند !

هر جهشی در فنر نشان دهنده مقدار فشاریست که بر آن وارد آمده است ،  اینکه تالب دست به اسارت،تهدید،شکنجه و بلاخره نشر اعترافات بی اساس میزند، یعنی شما انقدر قدرت دارید و آنقدر فشار آورده اید که از سوراخ های امارت بیرون زده است !!

قرار نیست مخفی کنید و یا تحت شکنجه این سخنان واقعی  را بگویید

سرتان را بالا بگیرید

 جهان پشت سرتان ایستاده است

ماو هر چه زنی در جهان تبعید شده است از شما حمایت می‌کنیم!

زنان از سرزمینی که مردانه و خونین است باید هجرت کنند .

این پنهان نیست و نیاز نیست تالب ویدیو پر کند !

پول ، جان و مال فدای مبارزین راه آزادی برای حق شان از کار، نان و آزادی!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر