۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه

سیر صعودی اعدام ها در جمهوری اسلامی




با سلامی گرم حضور تمامی همنوعان عزیزم .
متاسفانه این روزها شاهد سیر صعودی اعدام های ظالمانه در رژیم جمهوری اسلامی  هستیم و درست از زمان روی کار آمدن دولت روحانی که وعده های زیادی به ملت داده که نه تنها به هیچ کدامش عمل نکرده  بلکه اعدام ها و دستگیری ها بیشتر از پیش شده که بشرح مواردی از این اعدام های غیرعادلانه و ناقض حقوق بشر می پردازم .
امید که روزی ریشه ظلم و ستم و دیکتاتوری در ایران خشکانده گردد و  ایرانیان به آزادی و استقلال دست یابند و این دست یافتنی نخواهد بود مگر با کنار گذاشتن اختلافات و اتحاد و یکپارچگی.

حکم اعدام دو محیط بان تایید شده است
هم‌اکنون دو تن از محیط بانان کشور در زندان به سر می‌برند که برای آن‌ها حکم قصاص در نظر گرفته شده است و این احکام در مسیر تایید دیوان عالی کشور است.

اعدام سه زندانی با اتهام قتل در زندان مرکزی ارومیه
صبح روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه  سه زندانی متهم به قتل در محوطه زندان مرکزی ارومیه از طریق چوبه دار اعدام شدند. یکی از این زندانیان به دلایل سیاسی به ۵ سال زندان نیز محکوم شده بود.

گفت و گو با یک مامور اجرای حکم اعدام
وقتی طناب دار پای منبع و درهای پلمپ شده هواخوری را می‌بیند، پی می‌برد که قرار است مراسم اعدام در زندان برگزار شود اما اصلا به مغزش هم خطور نمی‌کند کسی که باید چهارپایه را از زیر پای متهم بکشد، خود او است.

حکم اعدام یک متهم به قتل در قزوین اجرا شد
حکم اعدام مردی متهم به قتل، صبح (سه شنبه) در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

 مرضیه آدمی مدافع حقوق بشر و زنان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر