۱۴۰۲ مهر ۸, شنبه

پیام سازمان رهائی زن به کنفرانس

" جنبش انقلابی زن زندگی آزادی، دست آوردها و چالش ها"

 اقدام مشترک تشکلهای مستقل زنان

جای بسی خرسندی است که شاهد رشد و گسترش فعالیت متشکل زنان برای رسیدن به آزادی و برابریر، در خارج از کشور،  هستیم.

حضور فعالین تشکلهای متنوع مدافعین حقوق زن در کنار هم و کار مشترک و صمیمانه آنها در خارج از کشور، یعنی جایی که دست جمهوری اسلامی، این حکومت ضدزن به فعالین نمی رسد، اقدامی بسیار ارزشمند است.  ای کاش امکان چنین فعالیت های مشترک و گسترده ای در داخل ایران برای فعالین جنبش حق طلبانه زنان وجود داشت. جای آنها خالی است.  بی تردید اگر این امکان وجود داشت ما همگی در بطن یک تحرک بسیار عظیم میلیونی و  اجتماعی در کنار همه فعالین دفاع از حق زن، چه داخل و چه خارج، جهانی را زیر و رو میکردیم! بی تردید همه ما برای چنین روزهایی لحظه شماری می کنیم. تا آن روز، تنها  مبارزه میلیون ها فعال زن در ایران، که بخشی از شخصت هایشان در زندان بسر میبرند و صندلی های خالی شان در کنار ما ناچارا همچنان خالی می ماند، را گرامی میداریم.

با این وجود در خارج از کشور، در این برهه از مبارزات حق طلبانه قرارگرفتن طیفی از  نسلهای قدیم و جدید در خارج از کشور و درهم تنیدن بخشی از  تجربه های خونبار تعدادی از نسل اول مبارزان، با جسارت و شور و شوق و انرژی و ابتکارات بی نظیر بخشی از نسل های جوانتر فعالین در خارج از کشور، در عصر ارتباطات و فن آوری، میتواند سرمایه بسیار خوبی برای مبارزات زنان در ایران فراهم کند.

شما تجربه و  فرهنگ خوبی در این زمینه ایجاد کرده اید که میتواند سنگ های بزرگی را از پیش پای مبارزات زنان بردارد و به انتقال تجربه و دانش مبارزاتی از نسلی به نسل دیگر، کمک کند و آن را تسهیل کند. از این رو باید به همگی خسته نباشید گفت.

 موفقیت شما در تدارک و برگزاری اولین کنفرانس حضوری را به تمامی دست اندرکاران تبریک میگوئیم و برای تداوم و گسترش فعالیت های مشترک، بهترین آرزوها داریم.

زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی با اسم رمز مهسا ژینا امینی

به کمتر از آزادی و برابری رضایت نمیدهیم

سازمان رهائی زن

پانزده سپتامبر 2023



ماهنامه شماره یکصد و شانزده رهائی زن در حمایت از جنبش زن زندگی آزادی و سالگرد # ژینا_امینی



 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر