۱۴۰۳ خرداد ۱۰, پنجشنبه

توماج نماد نسل جوان است نسلی که بر تارک انقالب مردم میدرخشد

محمد آصفی

دستگیری توماج صالحی بدون ارائه هر گونه حکم قضایی و کارت شناسایی و با ضرب و جرح شدید همراه بود و ماموران لباس شخصی با قنداق تفنگ‌های کلاشنیکف و کلت کمری به او ضربه زدند.

پیش‌تر و در روز ۲۷ آبان سال گذشته، صالحی پس از تحمل بیش از یک سال حبس که ۲۵۲ روز آن در سلول انفرادی سپری


شده بود به قید وثیقه آزاد شد

 

سخنان توماج صالحی در کلیپ ۱۵ دقیقه‌ای بعد از آزادی از زندان، آینه تمام‌نمای انقلابزن زندگی آزادیاست!

توماج از شقاوت شکنجه‌گران حکومت اسلامی خیلی گذرا سخن گفت: “من خیلی شکنجه شدم. دست‌وپای من را شکاندندسعی می‌کردم با دستام جلوی ضربه‌ها را بگیرم که انگشتام می‌شکستطولانی بود.” او که می‌داند در قلب ما مردم جای دارد، حتی دل‌داری‌مان داد: “امیدوارم ناراحت‌کننده نباشه برای شمااستخونه دیگه. جوش می خوره”!

 

توماج نماد نسل جوان است نسلی که بر تارک انقلاب مردم می‌درخشد. نماد جسور، پرشور و آگاه نسلی و مردمی است که حکومت اسلامی را زیر پاهای استوارشان نابود خواهند کرد؛ که منتظر امام‌زمان نیستند همانطور که توماج در ترانه رپسوراخ‌موش بخرفریاد زد: “منتظر ناجی نباش خبری تو راه نیست، نجات‌دهنده خودتی خودت قهرمانی، من و تو اگه ما بشیم بی‌کرانیم، ما منجی زمانه‌ایم امام‌زمانیم زمانیم، زمانیم! ”

و به وضوح نارضایتی نسل جوان در همه ی زمینه ها و خشم و نفرت این نسل را بر علیه حکومت فاسد جمهوری اسلامی نشان می‌دهد . حکومتی که حتی از صدای اعتراضی نیز میترسد ، دستگیری توماج و صدور حکم ناعادلانه علیه او به وضوح نشان می‌دهد که این جوان جسور با ترانه های خود چطور ریشه این جنایتکاران را تیشه زده است .ما همه یکصدا خواستار آزادی و لغو حکم صادر شده ی توماج صالحی هستیم. حکمی دروغین ، که با پرونده سازی و کاملا نا عادلانه صادر شده است . 

این جنایتکاران با دستگیری های غیر قانونی و اعمال غیر انسانی و شکنجه به ما نشان دادند که چگونه از توماج های وطن پرست و حق جو میترسند .

رژیم اخوندی با صدور این حکم ناعادلانه در تلاش برای ترساندن مردم و سعی در خاموش کردن صدای اعتراضی و انقلابی دارد ، ما نیز به آنها نشان خواهیم داد تا سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و استحقاق حق خود ،ادامه خواهیم داد و هیچ چیز نه مردم و نه توماج های ما را نخواهد ترساند .

توماج صالحی را آزاد کنید !

زن ٫ زندگی ٫ آزادی 


ماهنامه شماره یکصد و بیست و دوم رهائی زن 

 همه چشم ها به رفح 

 All Eyes On Rafah


  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر