۱۴۰۲ خرداد ۱۰, چهارشنبه

علیه اعدام

کشتند تا که زیبایی سیاه بپوشد!!

کشتند تا دروغ را به کرسی بنشانند!!

کشتند تا امید بمیرد در این دیار!!

نسیم محمدی 



ماشین کشتار جمهوری اسلامی روز جمعه بیست و نهم شهریور 1402 جان سه تن دیگر از جوانان ما را گرفت.

حکومتی که با اعدام آغاز شد با کشتار زندانیان سیاسی ادامه پیدا کرد و با قیام  ژینا دوباره از وحشت سقوط انقلابی توسط مردم، با توحش بیشتر علیه مردم ادامه پیدا کرد ."جمعه خونین زاهدان را رقم زد با بازداشت معترضان در بلوچستان ،کردستان و همه ی شهرهای ایران پروژه اعدام برای ایجاد رعب و وحشت را عملی کرد".

 

بر اساس گزارش سازمان ملل، از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۲۰۹ نفر در ایران اعدام شده‌اند. این تعداد به ‌طور متوسط  بیش از ۱۰ نفر در هفته می‌شود. بیشتر اعدام شدگان متهم به جرایم مرتبط با مواد مخدر بودند.

فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت / ۹ مه گفت این رقم «به طرز وحشتناکی زیاد» و یکی از بالاترین‌ شمار اعدام‌ها در جهان است.

 

جمهوری اسلامی دیگر توان هیچ اصلاحی را ندارد حتی توان دادن وعده های دروغین را ،حکومت بعد از آبان نود و هشت و کشتار هزار و پانصد معترض فهمید که دیگر حنایش رنگی ندارد ومردم نه اصلاح طلب میخواهند نه اصول گرا . از این رو برای بقای عمر ننگینش ،برای ادامه ی چپاول و غارت منابع ملی این کشور ، راهی جز سرکوب برایش نمانده است.

به قول نوید افکاری جمهوری اسلامی به دنبال گردن برای طنابهای دارش می گردد.در هر خیزش انقلابی تعدادی جوان را قربانی می کند تا ضحاک مار بر دوش سیراب شود.

قصابان رژیم برای پوشاندن ترس و وحشت شأن از جنبش زن زندگی آزادی و برای مقابله با سیل عظیم همه ی مردم معترض ایران که کلیت نظام را نشانه گرفته بودند دست به هر جنایتی زدند تا این خیزش سراسری را خاموش کنند.

به سر و قلب وچشم جوانان معترض در کف خیابان ها شلیک کرد ، معترضان را ربود و جنازه هایشان را تحویل خانواده ها داد و همچنین دهها معترض زندانی را به اعدام محکوم کرد.

این کشتار ها برای جمهوری اسلامی یعنی پیشگیری از شورش میلیونی فرودستان ، یعنی ایجاد رعب و وحشت برای جلوگیری از همبستگی میلیونی گرسنگان.

 

در حالی که هنوز تعداد زیادی از معترضان در زندان به محاربه و اعدام محکوم شده اند ، در حالی که دهها جوان بلوچ در سکوت  اعدام شده اند و در حالی که امروز پس از اذان صبح سه جوان دیگر را در پرونده « خانه اصفهان» به دار آویختند.

"مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل" این رژیم کشتار، شکنجه و اعدام را به‌عنوان رئیس مجمع شورای حقوق بشر "انتخاب" کرده است.

 اقدام این نهاد سازمان ملل دهن‌کجی به مردم ایران و جهان، استفاده ابزاری از "حقوق بشر" و معامله با دولت‌های سرمایه‌داری و ارتجاعی و توهین به مبارزه مردم جهان، نهادها، تشکل‌ها و افراد انسان‌دوست است که برای تثبیت این قوانین تلاش کرده‌اند.

 

این خون‌های ریخته شده به زودی سیلی میشود و کل حاکمیت اسلامی را با خود می برد.

اما تا آن زمان ما باید متشکل شویم و خشم خود را به یک کنش جمعی و فراگیر تبدیل کنیم.

 

قیام ما «قیام زندگی» است و شعار ما « زن زندگی آزادی»، ما به اعدام و مجازات مرگ باور نداریم . در جامعه آینده رفاه، عدالت ، آزادی بی قید و شرط بیان و اندیشه حاکم است درانقلاب « زن زندگی آزادی» مجازات مرگ واعدام هیچ جایگاهی نخواهد داشت وزندانی سیاسی معنایی ندارد.

ما نیاز داریم تا یک جنبش متحد ضد اعدام داشته باشیم تا بساط اعدام را برای همیشه برچینیم و این مهم میسر نمی شود مگر با سرنگونی رژیم جنایتکار اسلامی .

جمهوری اسلامی را  به زباله‌دان تاریخ پرتاب کنیم.

ما برای سرنگونی جمهوری اسلامی و متوقف کردن اعدام‌ها و جنایات این حکومت متحد می شویم و ماشین پوسیده کشتاررا با ایجاد  تشکل‌ها،نهادهای اجتماعی در محلات ،مراکز آموزشی کارخانه ها ...برای همیشه متوقف می کنیم.

 

از امروز برای جلوگیری از اعدام دهها محکوم به اعدام از جمله ، "محکومین اهوازی" تلاش میکنیم:

#علی_مجدم،#معین_خنفری، #محمدرضا_مقدم، #سالم_موسوی، #عدنان_غبیشاوی ،#حبیب_دریس ، در خطراعدام قریب الوقوع روبرو هستند .


گوتنبرگ سوئد

اردیبهشت 1402 برابر با 19 می 2023


ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره صد و سیزده - اعدام قتل عمد سازمان یافته دولتی و محکوم است

--

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر