۱۴۰۲ خرداد ۱۰, چهارشنبه

شعبان تاجبخش های خارج کشوری! یک بار دیگر در گوتنبرگ اتفاق افتاد! فراخوان فراحزبی؟! بزرگ شهر گوتنبرگ!

نسیم محمدی

فراخوان ۲۰ ماه می شهر گوتنبرگ که گفته میشد فراحزبی است با آفیشهای مرتبط  در کشورهای اسکاندیناوی به طور گسترده بین ایرانیان، برای فراخواندن ایرانیان معترض خارج از کشور و کشورهای حوزه اسکاندیناوی با عنوان فراحزبی بین ایرانیان به اشتراک گذاشته شد .قبل از برگزاری در پاسخ به دوستانی که از شهرهای دیگر سوئد و کشورهای دیگر با این  تصور که این تظاهرات در ادامه ی جنبش زن زندگی آزادی ست وبرای اعلام همبستگی با مردم ایران برگزار خواهد شد و  قرار است فرا حزبی باشد حرفی نداشتم بزنم، جز این که بگویم، اطلاعات دقیقی درباره برگزار کنندگان این فراخوان ندارم .۲۰ ماه می شد وافراد زیادی با صرف هزینه و زمان، مشقت سفر را به جان خریدند تا صدای اعتراض مردم باشند تا صدای زندانیان سیاسی


باشند تا صدای جوانان در خطراعدام باشندتا صدای زن زندگی آزادی باشند.

ایران اینترنشنال اقدام به پخش زنده این تظاهرات کرد تظاهراتی که ظاهرا در حمایت از شعار زن زندگی آزادی بود، ولی تصاویر سخن دیگری می‌گفتند، آنچه به چشم می آمد تعداد بی شمار پرچم های شیر و خورشید و در صف مقدم پرچم ساواک،فراخوان فراحزبی؟!!!!!

چنین تصاویری بیشتر شبیه کارناوال تبلیغاتی و انتخاباتی  طالبان سلطنت بود تا انعکاس آنچه در ایران در حال رخ دادن است.پرچمهایی که به گواهی شاهدان با یک ماشین لیموزین و یک وانت حمل شده بود و به تعداد بسیار بین حاضرین در این فراخوان توزیع شد.

سوال اساسی این است تدارکات و تجهیزات و بودجه این فراخوان فراحزبی؟! از کجا و توسط چه کسانی فراهم شده بود و چه کسانی با کدام پشتوانه به خود اجازه داده بودند که  با برنامه ریزی قبلی و تولید این پرچمها ،برای این روز ،آن را از تظاهرات فراحزبی اعتراضی به  تظاهرات تبلیغاتی طالبان سلطنت تبدیل کنند.

آیا این فراخوان صادقانه و بی‌طرف بوده و عده ای بدون هماهنگی با برگزار کنندگان دست به این اقدام زده اند؟!

جواب هر چه باشد نامی جز توهین به شعور انسانهایی که با نیت و انگیزه حمایت مردم ایران آمده بودند نیست.

این بی صداقتی و بی اخلاقی در همه تظاهرات‌های طالبان سلطنت در کشورهای مختلف به وضوح قابل مشاهده است. آیا این توهین به شعور مردم و سو استفاده از اعتماد مردم و حضورشان با انگیزه انعکاس صدای مردم ایران و انقلاب آنان با عنوان زن زندگی آزادی نیست‌؟

آیا این سو استفاده ازکلمات و بازی با آنها برای جذب حمایت‌های اجتماعی اخلاقیست؟!

هم وطنان خارج از کشور بیدارو هوشیار باشیم ،اجازه ندهیم دستهای پشت پرده از احساسات ما و ازحضور  ما برای نمایش تبلیغاتی سو استفاده نمایند و رسالتمان را در همراهی با قیام ژینا و انعکاس صدای مردم شجاع و مبارزه و تحت ستم ایران با تعهد به انجام برسانیم!!!

زن زندگی آزادی

زنده_باد_انقلاب



ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره صد و سیزده - اعدام قتل عمد سازمان یافته دولتی و محکوم است

--

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر