۱۴۰۲ آبان ۸, دوشنبه

بخش خبری

ماشاالله کرمی، پدر اعدامی محمدمهدی کرمی، از روز ۱۰ مهر، تماسی با خانواده نداشته است و در انفرادی اطلاعات سپاه است

چندین بار به خانه اش حمله کرده اند و وسایل شخصی، موبایل و کارت بانکی اش را مسدود کرده اند . طی اخرین حمله به خانه اش ، تمام مدال ها و وسایل محمد مهدی کرمی را شکسته و از بین برده و لباس هایش را آتش زده اند.

به گفته منابع مطلع ، خانواده ی ماشاالله کرمی تحت فشار شدید هستند تا حدی که مجبور شده اند از خانه و کاشانه شان دست کشیده و به جای دیگری بروند.

#ماشااله_کرمی_پدر_اعدامیان_ تحت_شکنجه_ است


 

 

 

رویا ذاکری دختر معترض به حجاب کجاست؟



نهادهای اطلاعاتی و قضایی جمهوری اسلامی با اظهار بی‌اطلاعی درباره سرنوشت رویا ذاکری  اقدام به اذیت و آزار خانواده او کرده‌اند.

این در حالی است که  او در تاریخ بیست‌وسوم مهر ماه در پی درگیری با مزدوران امربه معروف به حجاب با او درگیر شدند و او با سردادن شعار ”مرگ بر دیکتاتور“ و ”مرگ بر خامنه ای“  در یکی از خیابان‌های تبریز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و پس از بازداشت و انتقال به بیمارستان اعصاب و روان،  به اداره تروریستی اطلاعات تبریز انتقال یافته است.

از سویی دیگر، سینا یوسفی، نایب رییس کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای آذربایجان شرقی، به دنبال انجام پیگیری نوشته است: پرونده ایشان در دادسرا ثبت نشده و امکان ورود وکیل به پرونده وجود ندارد.

رویا ذاکری، ۳۱ ساله، مجرد و اهل شهر مرند است و به محض بازداشت توسط پلیس آگاهی به بیمارستان رازی اعصاب و روان منتقل و ممنوع‌الملاقات شد.

#زن_زندگی_آزادی #رویا_ذاکری_کجاست #آرمیتا_گراوند #مهسا_امینی 


ماهنامه شماره یکصد و هفده رهائی زن - کیفرخواست زنان علیه جنایتکاران جنگی، منتشر شد


https://rahaizanorg.blogspot.com/2023/11/rahaizan-117-indictment-of-women.html

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر