۱۴۰۰ بهمن ۱۰, یکشنبه

چرا قاچاق زنان

سحر بابا سلجی استکهلم

باتوجه به سابقه طولانی قاچاق زنان و دختران یا بهتر بگویم برده داری عصر جدید، در دنیای مدرن امروزی متاسفانه کم نیستند افرادی که با تشکیل باند های مختلف سعی در سو استفاده جنسی از زنان و دختران جوان کرده و اقدام به بهره برداری جنسی و خرید و فروش در این موارد می‌کنند. چه بسا در کشور ایران هم این اقدام غیر انسانی باند های قاچاق زنان به این کار مبادرت میورزند و برای تجارت و بهره کشی  از موقعیت های نا به هنجار این قبیل زنان برای کسب درامد و یا بهتر بگوییم پول کثیف سعی در اشاعه هر چه بیشتر این معظل ویرانگر می‌نمایند بعضا در طی سالهای اخیر ازدختران بین ۱۳ تا ۱۷ سال در کشور


ایران مبادرت به تن فروشی اجباری بخاطر فقر و گرسنگی هنوز که هنوز است،این قبیل نا هنجاری ها در اجتماع رواج دارد. سالیان سال هست که باند هایی که در صنعت سکس فعالیت دارند با قاچاق زنان و دختران از ایران به کشورهای خلیج از جمله، دبی برای تجارت  این کار می نمایند چه بسیار دخترانی که در سنین مختلف نا خواسته تن به رابطه جنسی اجباری میدهند که فقط و فقط برای کمک مالی برای خود و خانواده باشند. اما افسوس و صد افسوس، وقتی چنین زنان و دخترانی که قربانی سود جویی این قبیل باند ها میشوند قبح فاجعه دیگه از بین رفته و جای خود را به بی بند و باری جنسی میدهد که فقط و فقط به کسب پول و در آمد، برای انان مهم است و بس، واینکه در بسیاری موارد کودکان کار که در سنین پایین هستند اعم از پسر و دختر آنان نیز از این بحران بی بهره نیستند و همواره مورد حمله و سو استفاده این باند های خطرناک میشوند.

که بعضا در بسیاری موارد بسیاری از این کودکان قربانی بهره برداری جنسی شده،. و مظلومانه جانشان را از دست میدهند،

در بسیاری موارد حتی دخترانی که در سنین خیلی پایین به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق میشوند، ابتدا به ساکن پس از سکونت در آنجا فقط به کارهای خانگی مبادرت میکنند تا بعد از چند سال که بزرگتر شدند، به لحاظ جسمی آماده برای رابطه جنسی اجباری شوند.

متاسفانه دولت جنایتکار جمهوری اسلامی، در این چند سال هیچگونه اعتنایی به ناهنجاری های اجتماعی نکرده و کلا در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است چرا که با روی آمدن این حکومت سفاک طی این چند سال  نه تنها کشور را به رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی نرساندند بلکه با سرکوب و کشتار  جامعه را هر بیشتر به نابودی و سقوط سوق دادند چراکه اگر با ایجاد بستر های شغلی مناسب برای جامعه ای مانند ایران که نصف بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل داده‌اند دیگر هیچ زن و دختری از سر فقر و ناچاری روی به تن فروشی نیاورده ویا قربانی باند های خطرناک قاچاق زنان نمیشدند و مثال آن زن ایرانی که فقط بخاطر یک ساندویچ فلافل در گور خواب ها تنش را به سه تا مرد فروخت، تا شکم گرسنه اش را سیر کند و...... بسیاری موارد دیگر و مخرب که هنوز کماکان در کشور ایران پا برجاست. این دولت ننگین فقط به فکر سر پوش نهادن بر همه جنایات چهل و چند ساله خود است.



 ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره صد و یک

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر