۱۴۰۱ مهر ۸, جمعه

اجازه ندهیم مهساهای دیگری قربانی جنایت حکومت شوند


مهسا_ امینی ر و به قتل رساندند.

#سپیده_رشنو را با صورت و چشمانی کبود ، در   نمایش مضحک حکومتی وادار به اعتراف اجباری علیه خودش  کردند.

#شیلر_رسولی از وحشت قضاوت  شدن و قوانین زن ستیز،  برای حفاظت از خود یا باید  متجاوز را می کشت که نتیجه اش اعدام بود یا یاید کشته می شد که او دومین راه را انتخاب کرد و در جلوی چشمان ناباور فرزندانش خود را به پایین پرت کرد.

به صورت زنان زیادی به جرم بی حجابی،  اسید پاشیدند .

مادری که خود را جلوی ماشین گشت ارشاد انداخت تا  مانع  بردن دختر بیمارش به شکنجه گاه وزرا شود.

در این چهل و چند سال، همه ی ما زنان نقطه ی مشترکی داریم ، همه ی ما حمله ی وحوش  گشت ارشاد  را می فهمیم ، و همه ما می دانبم که زن  بودن چه بهای سنگینی دارد .

دلهره،  نگرانی،  فرار و مقاومت همه ی اینها را در آن واحد با تمام گوشت و پوستمان زندگی کردیم .

آما آنچه ستودنی ست مقاومت و مبارزه ی هر روزه  علیه قوانین ارتجاعی زن ستیز  و  نرفتن زیر بار تحمیل حجاب یا به اطاعت و بندگی کشیدن زنان  است.

زنان علیه حاکمیت در مبارزه ای نابرابر اما مصمم بر سر خواسته های برحق ، حقوق انسانی شان  ایستاده اند. و  دردها ، رنج ها، شکنجه و  تاوان هایی که  زنان  علیه حجاب و کل حاکمیت و  قوانین ارتجاعی  می دهند و کوتاه نمی آیند. در این جنگ نابرابر حکومت هار و زنان، مهسا امینی ها و سپیده رشنوها  تاوان سنگینی می دهند مبارزه علیه حجاب و ارتجاع  و قوانین زن ستیز به قیمت جان!

 

امروز با قتل مهسا، تمام  شهرهای ایران ، زنان و مردان آزادی خواه علیه ارتجاع و علیه چهل سال عقب ماندگی و قوانین ارتجاعی به  خیابون آمدند.

حکومت در وحشت و استیصال  با درماندگی، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و پاشنه ی آشیل سقوط و حاکمیت ش، تحمیل ‌حجاب و نماد بردگی و اسارت هست.  قطعا با این  حجم از اعتراضات  و بازتاب جهانی و داخلی، حکومت هارتر از همیشه و به هر قیمتی به هر طناب پوسیده ای چنگ میندازه.

همانطور که در سنگ قبر ژینا یا مهسا نوشته شده " زینا یک کلمه رمز است"  " ژینا" می تونه کلمه ی رمزی برای اتحاد سراسری از کارگران، معلملن، دانشجویان و تمام مردم متنفر از  کل حاکمیت باشه همانطوری که تا الان ما شاهدش بودیم که از کردستان تا تهران تمام شهرها،  مردم آزادی خواه و برابری طلب به خیابان ها آمدند و  می تونیم به جنایت های چهل ساله حاکمیت پایان بدیم.

تا دیگه شاهد تعرض و تجاوز و قتل و اعدام های جوانان و عزیزانمان نباشیم. قدرت در دستان مردم متحد است.  باید در کف خیابون ها   حرمت و شان و منزلت زن، کارگر، کودک ، معلم و دانشجو و تمام آحاد جامعه روگرفت. 

سرنگونی حاکمیت با تمام دارو دسته، بسیج، اطلاعات و وحوش گشت ارشاد و غیره تنها به نیرو و حضور مردم آزادی خواه و برابری طلب در کف خیابان ها امکان پذیر خواهد شد . تا دیگه شاهد قتل مهسا ها نباشیم.

همین الان اعتراضات در کل شهرهای ایران از کردستان تا رشت و گیلان، کرج و تهران و تمام  دانشگاه ها در جریان است و ما همگام و همراه با مبارزات مردم ایران تا  سافط شدن کل حاکمیت در کنارشون هستیم.

حکومت  جنایتکار ،  در مقابل مردم متحد و منزجر از کل سیستم حاکمیت با تمام قوانین ارتجاعی و قرون وسطایی و جنایت هاش ناتوان است.

یکبار برای همیشه به این پروسه ی جنایت و قتل ها و اعدام ها پایان بدیم.

 

سازمان رهایی زن

 

زنده باد آزادی و برابری

از کردستان تا تهران ستم علیه زنان

فقط کف خیابون بدست میاد حق مون


ماهنامه رهائی زن سری سوم شماره صد و شش با مهسا، منتشر شد 

http://rahaizanorg.blogspot.com/2022/09/rahaizan-shomareh-106-mahsa.html

--  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر